شركت ظفر صالح سبا با نگاه مدیریتی نوین جهت برنامه ریزی ، هدف گذاری ، تحقق و دستیابی به کالاهای فنی مهندسی برای بازسازی ، ساخت و توسعه صنايع کلان کشور، با اتکا به تجربه ای از دیرباز و کارنامه ای موفق پایه ریزی شده است.

این شرکت تبلور و تبحر دانش فنی مدرن را با همکاری و مساعدت کارشناسان متخصص و حرفه ای و مجهز به ابزار و تجهیزات کنترلی به روز (Up-to-Date) جهت بدست آوردن کالاهای فرآیندی با شناسنامه و تامین و تولید گستره ای عظیم و نامحدود بکار می‌گیرد.

شرکت ظفر صالح در کارخانه خود، انواع پيچ و مهره و قطعات با متریال و آلیاژهای معمول و خاص و انواع قطعات گروه FASTENER به روشهای تولید MANUAL  و CONTINUOUS براساس نقشه، استاندارد و یا ساخت به روش مهندسی معکوس با انواع پوشش گذاری (COATING) تولید می‌کند.

این شرکت محصولات بازار هدف را مطابق با استاندارد های روز جهان نظیر ,JIS,ANSI,ASME,ASTM,ISO,DIN,BS از قطر M4 الی M100 با گرید های 4.6/5.6/5.8/6.8/8.8/10.9/12.9 و با تهیه متريالهایی نظير : کربن استيل، استنلس استيل، استيل های نسوز، آلوی استيل ها، سوپر آلوی ها و انواع آلیاژهای خاص توليد و تامین نموده و همواره در جهت توسعه و بهبود فرآیندی محصولات خود تلاش می نماید.

جهت نیل به اهداف توسعه و بهبود کیفیت محصولات تولیدی، این شرکت اساس سیستم کیفیت خود را بر اساس استانداردهای ISO 9001-2008 قرار می‌دهد.

شرکت ظفر صالح سبا طی سال های اخیر در تجهیز نمودن بسیاری از پروژه های ملی، اعم از بخش های دولتی و خصوصی مشارکت نموده است. بازخورد عملکرد مناسب این شرکت، حضور در اکثر پروژه ها و تقریباً تمامی وندور لیست های شرکت های معتبر صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، ساختمان، برق، سیمان و ……را مهیا نموده‌‌‌ است.

 
Instagram linkedin WhatsApp WhatsApp Telegram
سایدبار
Popular requests:
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.